Friday, April 10, 2009

[tek]

curi tag ni dari kasutuntukkaki
rase cam besh jer..hehe


Best ?

1 . Male Friend : iwan.faez.ejal.
2 . Female Friend : rumate2 ku..su bitch.nad.lela..=)
3 . Memory : semasa bersama dia

Worst ?
1 . Time of day : 0700 (alarm berbunyi, tp matikan, smbong tido, xpg kelas..huhu)
2 . Day of the week : isnin (selalu trlajak tido x pg kelas)
3 . Food : saye suke semue lah..
4 . Memory : byk worst dari best..huhu

Last ?
1 . Person you saw : nad ngn lela..(tade org lain ke..huhu)
2 . Talked to on the phone : ayah.. nk mintak duit..hehe
3 . Text : terima kasih kepada ayah..
4 . Messaged over MySpace : ntah.. agak lame tak msg n x sign in jugak..
5 . What are you doing right now ? : tgh wat tek ni sambil layan lagu..
6 . Wearing ? : singlet bunge2 ngn short kaler coklat..
7 . What is the weather like : sejuk..nyaman..kn mlm ni..

Tomorrow ?
1 . Is : saturday
2 . Got any plans ? : Yup..g kursus kawen..muahaha...
3 . Dislikes about tomorrow : kena bangun pg2 bute...tak suke..huhu

Favorite ?
1 . Number : 6 & 9
2 . Song : secondhand serenade - fall for you..
3 . Season : winter..(cam penah rase..haha)
4 . Cartoon : spongebob dan tapak sulaiman..

Currently ?
1 . Missing someone : oh..mak ayh.. adek2 juge..kamoo jgk..
2 . Wanting : cepat lah cuti sem..xsabo neh..
3 . Listening to : nad ngn lela mengumpat, tengok gmbo x senunuh...hehe

True or False ?
I am a morning person : semestinya tidakk...nad lela jadi saksi..
I am an only child : nope..false. saye kakak sulung..hehe
I am currently in my PJ’s : nope..tak suke.
I am currently suffering from a broken heart : ohh..apa itu broken heart..no answer..=)
I can be paranoid at times : yeah...huhu..
I currently regret something that I have done : of cos true..huhu
I curse frequently : true!!haha...
I enjoy country music : layan jgk kdg2..
I enjoy hip hop : layann...
I enjoy techno/trance : agak suke..
I enjoy talking on the phone : enjoy kalu ngn kekaseh hati..skang xenjoy..wuwuwu~
I have a secret that I am ashamed to reveal : haha..ada2...nk tau??
I have been told that I have an unusual sense of humor : de ke??sy ni emo..
I have changed a lot over the past year : not really..ckp je nk berubah..puiii...
I have done something illegal : hahaha...true2..haih...
I have had my hair cut within the last 2 months : nope...nk biar panjang lg sket baru potong..

Other ?
Single or Taken : Single...tett...
Eye color : bertukar ikot mood..hahaha
Hair : hitam..tgh pk2 nk tukar kaler lain nih...pe ekk??
Righty or lefty : Righty lah..kalu cubit org tgn kiri lg laju..hehe

paksa tag:-
- nad
-lela
- jah
- k.ayu
-k.ecah

No comments: