Tuesday, May 26, 2009

tag dr yantoi ler pulak..

ni plak tag dr dak yan...walaweyh yan cmno aku nk jawab tag ko ni pelik2 jer tye...pelik ke???


Copy award di tepi untuk diletakkan di blog anda


Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

1. time memule kenal aku ngn nad pgil die yantoi ngamok gler die..haha
2. suare padal la halus...silap la die if ckp ngn ktorang yg cm halilintar ni..asik la kene "ape yan??ko leh ckp kuat x?.."ha amik ko..
3. tersgt la lembut orgnye..kite kite..dh puas dah kitorang asuh suh jgn nk bekite2 tp xjln gak
4.die sorg jer dlm UMP yg leh pkai tdung lilit2 kemas n cun..(ala muke dh cun ek yan pkai ape pon cun..huhu)
5. bile maen bola mak ai bdk ni xpadan..ganaz giler weyh n kuat maen tipu..apekan daye kan yan ko dh abis blaja x dpt kite jupe dah..sodih ni.. *ngis*

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih

1.nama : laila
2.hobi:maen netball..
3. xleh x wat dlm sehari: memasage tiap mase..
4.aku xleh xde hp..if xde la dlm sehari aku x tau r idop cmne...fon cikai je tp penting tu..
5. tersangat la suke gler mknan pedas..
6. xsuke warne pink tp beli pape mesti pilih pink..tu aku pelik ni..
7. tersangat la malas belajar..
8. suke gler citer bunuh - bunuh..best gler r..
9. benci tol tgk cter omputih yg remaje jiwang2 ..x best pastu cter korea xpon jepun ckit2 mati coz sakit leukimia..aduyai..
10. sgt suke bepoye2 ngn nad n kecik..

** weyh yan ko ni apsal tag cmni yg ko bg..ko igt artis ke ape nk cter2 pasal diri ..aduh..haha


Anda perlu memilih 6 penerima award dan describe tentang mereka


nad - ni ler sahabat plg best aku dr stat masok..memg ngam choi la weyh...xpenah kitorg syp bile besme slaen time tdo
kecik - ni pon best shbt aku tp lmbt ckit kenal nye..aku suke tol sakat die..comel oo..kalo die ngamok..
sue- ahsu ni ngokngek.suke jer 1/2 telanjang kat bilik..hahahako ade blog ke sue??
jah- jah yg asik la nk ase beslh tlg ler jgn gtu ek jah oi..
ida- berry ni lembut jer tp leh tahan gak..aku bru jer tye die mlm td cmne planning nk tunang rupenye...tehenti d tgh jln..sbor ek berry..
alin n mekna- ni leh masok r bile dok ngn diorg..memg 1 ump la leh dgor kitorg becerite..


No comments: