Saturday, February 21, 2009

bagooosssss...


salam.........walaweyhhhh...nad ko memg ssgttttttttttttt la besttttttttt..pandai menggunekn laptop aku sepenoh nye...tengkiu tengkiu tengkiu......aku bukak2 jer laptop nk transfer pic aku g ronggeng jalan ..on jer trus kuar message box gtau 'sorry u cannot save or transfer any picture..your laptop full memory with nad's pictures' (leh ke meesage box gtu????laptop aku leh..ciap ayat bi tonggang tebalik..kisah ape aku..) pastu aku pon ngn rela ati nk tlg la save kan picture2 ko kat dlm my picture..tp!!!!!!!!!!!!..d sebabkan kepantasan ko tahap maksima yg melampau smpai xtejangkau oleh otak aku.. aku tgk2 haaaaaaaaaaa ko...dh ciap2 wat folder sendri tu khas tok picture2 ko.....gua respek lu r beb....siyes...Ko memangggg HEBAT sahabatku....aku nk nyibok gak la kan pasal antuuu tu.. (biar r dh basi pon..kisah ape aku..dh aku xde time tu..) apsal ha ngn ungke tu??brani ko publish la name ko ungke!!!!!!!ok dh tu jer pon yg aku nk nyelit psl antu tu...sekian....

ni baru cikit......




haah kan nad suke ati ko la kn gmbor ko (laptop???kui kui kui..takpe nad aku ok kite kn sahabat)

teruskan usahe murni mu ini sahabatku..bekalan tok ari tue ... :P

~lela~






No comments: