Saturday, February 14, 2009

putoss cintee....


kami.. :)

saje jer letak gmbor kitorg..ni kire x bp nk latest la gak pic..tp nad memg x leh handle la kan ciap pakai matric card...yup...nad memg sgt skema okkkkkkk....ok2 ak tau x klako..aku juz nk citer sikit la kan pasal abg aku..( korang leh eh nyelet jap citer abg aku ) ..
mak aku call gtau abg aku dh putos ngn awek cino dio tu...memule nemg la aku cm biarla..tp...kecian pon ade gak...ye la lame tu 4 thun kan...tp tu la kn bende nk jadi...dulu antare kitorg pon penah dh rase .....fuh effect die mcm2 tu......salah sorg dr kitorg smpai jd cengginni...



ha ni die... ( weyh korang agak sape..kui kui kui..ak x ckp..)

gitu la tak lebih kurang ghupenye...dok melepek....cian giler..siyes la..tp aku x le arif pasal ni..nk pepehal komen lebih arif... ?? ( kecik tlg komen lehhhhh??? ) tp aku dpt rase putos cinte amat la menyakit kan woo... tp leh lawan sakit psm ?? (ape kait ntah..gilo)... kalo psm punye pasal boleh sawan tarik tuuuu.....bapak la leh jd extreme giler meroyan pk psm..tu baru pk...wat xlagi...dh lari tajok plak..ok...skg mak aku ckp abg aku ade la frust tetonggeng ckit....ala kisah ape la kan..bg aku la...dh ko kn laki senang2 ko nk cari baru...(leh x cmtu??)..ye la ko pon keje best x bp nk best la kan kire ok la.....tp ok la tu......ok tu jer aku nk ckp...sekian....



~lela~

p/s: tulisan 'sahabat' tepakse tepek kat ctu coz nk cover muke nyonya tue tu tdo..kang korang pitam tgk die...




No comments: