Saturday, February 14, 2009

part II : aku kau dan die..

continue from aku kau dan die aku nak le menambah xde la nk bp byk sgt kan....

16. kalo lecturer gtau.." ok...sekarang...wat team sendri untok mini projek"...ha time2 tu la bebudak class terus nampak kitorang ni betukar jd gaban pekase itam....diorg takot nk team ngn kitorg...alih2 kitorg gak team sesame..(k.wani n k.tqah le the only nk geng ngn lela kan..siyes teharu...kui kui kui..tp xtau la if diorg pon tepakse...dh aku pon wat muke seposen..hehehe)

17. kitorng sgt la xsuke membazir....(tp bab2 barang terjumpe la...tgk tol2 "terrrrr" yer...maknenye xsengaje) cm kitorg jupe payong kat libry..agak dh due ari dok tegantong jer kat ctu...dh 2 3 kali xde org amik..so ape lg kitorg pon.....tlg la gune kan...tp nad lg hebat ciap rembat 1 gulong tisu toilet auntie cleaner ( auntie tu..xleh blah...xpe up ckit mkcik cleaner..cian tau diorg penat..tp cleaner ump sume vogue2 makeup tebal2 tu xcair aku tgk...kitorg pon kat bilik jer make up turun jer bwh xsempat g class dh cair makeup)..bgoss gak la tindakan nad tu....1 sem tu kitorg x pyah beli tisu...

18. g mane2 kitorang akan amik brg secukup nye....contoh nye g klcc mocrosoft aritu..kecik leh pulon amik pensel bebanyak..aku leh pulon amik gule mentos bebanyak sampai org kat ctu tgk geleng2 kepale 55 kali...sure die ckp budak terencat dr U mane la ni... nad tukang jage line..(pdhal nad cuak)..

ha tu jer la dlu....sekian......


due ketol manusia yg gilos..

3 jelitawan..(tlg lempang & libas kencang2 )






p/s: kecik tlg la ubah wane2 blog ni..burokkkkkk okkkk...cm keling....ckp software enginer...(ckp jerr ok...jd nye xtentu lg..kui kui kui)

~lela~

No comments: