Saturday, August 15, 2009

biskot raye..

seperti tajuk entry la kn arini aku sesaje nk post entry pasal biskut raye yg aku jual...hahaha....memandangkan permintaan yg agak memberangsangkan tu aku nk try gak la wat dlm blog ni mane la tau ade seketol due mber yg tebukak ati nk beli kan...memule cm pk nk jual ke x nk jual ke x..mber aku la ni....dak amy yg suh aku jual...die ckp ko try jer jual sure dpt nye cust..lgpon murah memang untuk harge student..chewah student price gtu....aku try la pok pek sane cni kt mber2 aku especially kat shca ngn paezah yg dh pon menempah(korang bace kn blog ni...haha) kire aku promote la name korang kt cni....nyeh nyeh..biskot aku x mahal pon..kire student memang tesgt la mampu beli..aku dh rase sume memang la sodap..sesape agak nk ek leh la tempah...chewah... arge die leh tahan murah yer...leh jer beli nk bg pakwe ke bakal mak mentue ke kn dh beli pastu ckp la wat sendri ha kn senang..:)

byk jenis ni pilih jer..:)

  1. alomond london (sebijik almond dlmnye) -> min 50 biji
  2. tat nenas -> min 50 biji
  3. coklat begande -> min 50 biji
  4. cornflakes gajus->min 50 biji
  5. makmur-> min 60 biji
  6. seri manggis->minimun 65 biji

  7. nestum delight- >min 75 biji
  8. alamanda cookies-> min 75 biji
  9. 9:puteri salju aka suji-> min 60 biji
  10. sweet strawberry -> min60 biji
  11. idaman crockete -> min 75 biji
  12. peanut butter->min 60 biji
  13. coklat oat-> min 75 biji

4 teratas tu rm22...yg laen sume rm 20 sahaje...
min tu kire paling ckit jumlah tu la kan...tp biasenye lebih 3 4 biji dr jumlah min...
rumet aku paling byk tempah...rumet sejati la kn....cittt..



No comments: