Saturday, August 1, 2009

h1n1 inspecti0n...

kr0h..kr0h.kr0h...yg nganga seko.yg mcm kene tembak seko..mati abes la tido tu.


tinttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..............................(siren tu aku ase bru tuka battery energizer..kuat gile la......)

b0doh la.....

nyemak ok........................................

tid0 mmg tak snang.asek la diganggu.....

"h0i3...tur0n2...ade inpection h1n1 kt kafe.bngun3..mandi2..." ....

t0k.t0k.t0k.t0k..

adohaaa.mcna...sab03..nak bangun leee nyh......

dgr jek inspection.cuak la cipan!

alamak. mati le aku kali niyh..... kantoi2....

hard cough.
worst flu.

bongok la lozeng kecik tak berhasil langsung kat tekak aku..
hoih.bru je nk bajek2 heaven nkmati klajuan internet kt bilik.mcm gune line VVIP-A...
sial jekkkkkkkkkkkkk...ade inspection bagai...

....

....

.....

aku,kecik,su,mcna,alin n linda..........g sesame.cm nk g ngaji.
tp ok la.die cek suhu.mesti aku dpt itu hijau punye kale sticker tidak merah..

peh tu kecik sebok pkai tudung yuna siap belit2..

kecik - cane niyh nad?
nad - ko kan mengade.takpe la.tlinge ko kan lua biase sket dri org len.
kecik - haah kan nad kan. <----hahahaha.bodo..

misi - 37*c...
saye - oh..
misi - seseme? batuk? saket tekak?
saye - btuk bru semalam kak.seseme pon smalam kak. (stail kmpung habes minah ni.da tentu2 misi tu pkai bju misi.hentam jek pnggil kak.)
kecik - (si kebau niyh bleyh nyampuk.stupid dumb dumb) ... aah kak.die bru btuk n seseme smlm sebab tuh sore die cenggitu. <----ooooh.fakta terbangang penah aku dgr.

bodoh la kecik kan.mcm harammm.....nak men ternet sorang2....blah ah kau..

xleh pakai ah kecik niyh.

kebau...


bodo.

sekian


2 comments:

Kami YaNg CumEL said...

woohoo..kire oke tu ak kjut kn tw..kalo x, musti tebongkang je koma korang sume..hehe

Laila said...

eh????
sore ko same ngn siren...