Thursday, August 27, 2009

mlm yg seram....................

oh friendssssss....................
even aku antare yg trlambat tp stil ade yg blom tgk m0vie niyh kan.
mak ai gile serammmmmmmmmmmmmm.........

first aku saran lela tgk m0vie niyh..
gile la seram lela.......................................
tak0ttt....................
fl0wers tu siap bleyh nganjeng2....
part pling aku tak bleyh nk menahan.
smpai kaki tgn aku kebas.
then kaki aku smpai cramp2...
bunge tu grow kt kaki mathias.
d only way nk buang bunge tuh...
dyorang p kerat kaki mathias tuh...
da la before kerat dyorang hentak lu kaki si mathias gne batu yg keraS kt hutan2 tu.
then bru la potong daging2 die..............
oh shit!!!!!!!!!!!!!!!!! sebijik cm mak aku siang ayam.....

second part...tyme si stacy nyh p kerat2 bdan sendiri sbab tensen..
bunge2 tuh da menjalar dlm bdan...
adddooooooooooooooooooooo mak............
saket bona tu stacy oi.................
aku kesian kt stacy niyh.sbab bunge iyh suke benau nganjeng die ckp...
skali die ckp..."please kill me..."
then bunge2 tuh p nganjeng....pls kill me!pls kill me...
hua3...tensen btol si stacy niyh.........

p la tgk weyhhhhhhhh.......
seyes tak nyesal.....

nyesal bile tgk cite syg u can dance....
sape yg minat gile cite syg u can dance.
bleyh tak jmpe aku then bg xplaination.
ape motif cite niyh???
baek tgk siti sifir..
satu drab stu satu....

No comments: