Saturday, August 1, 2009

m00d mengupdate~~

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sy0kkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!
m0od updet2 blog dtg dekat dhatiku.........

fine la....ku tunai janji sahabat.

update neyh istimewa lah utk lela. sempena bufday die.

ade sebab nape aku lmbt update...
aku nk update skali ngn bufday uya........

laila - 22nd July
uya - 8th August

hah.epy belated bufday 4 lela oso epy bec0min bufday utk uya.....
s0ry la lela.takde seprais party..xde pezen2 besau.

almaklum laaaa......
keadaan memakse.......

aku da bg adiah.adiah sebuah persahabatan...
penuh jujur.
kasih syg.
cinta abadi.

brubah la.kau pon da tua.
harap jodoh ngn wak alip kekal.......
dpt four plat sem nyh.
bek2 ngn dr.aziah.
keh3.......
rajen2 bukak buku asp.net

aku takpe.aku tak mek kos mcm ko......aku bleyh men internet 24 jam.....
nnty aku jmpe duit terpijak aku bli adiah kt ko..

kat uya plak...rerajen belaja.....
nnty ciknad bli playdoh ngn baby alive bile da kje (demand anak sdare cm mksedare die)
bile da kaye cik nad bli kilang playdoh ok.........

lela.rugi ko takde......internet lju cm transnasional......
ini laila.suda berpunya.....no phone number.no one night stand~~~

No comments: